5 november 2011

Två pass avklarade - två kvar.

Gårdagen bjöd på såväl god mat som snabbdistans. Det blev en tur från Frösön via badhusparken och ut mot Minnesgärdet och Torvalla by. 5k snabbdistans i ungefär 4-tempo. Vaderna mår inte bra och jag fick slita ordentligt. Körde lite kryoterapi i Storsjön som avslutning. Kvällen ägnades åt vildsvin och rödvin medelst goda samtal. Jag körde kompressionsstrumpor hela natten och det kändes som att det blev en bra effekt. Vi körde en lätt morgonjogg upp till skidspåret för att reka inför eftermiddagens intervaller på bana vid Hofvallen. Nu har vi precis ätit lunch och jag fortsätter min rehabilitering av vaderna. Eftermiddagen kommer bjuda på espresso, finchoklad och våldsfilm.
Me so happy!


2 kommentarer:

Daniel sa...

Tråkigt med vaderna! Har du någon idé på "vad" ;) det kan vara? Är det dom nya MV2:orna som sliter? Har hört att dom ska kräva en hel del omställning och du körde ju hårt med dom på senaste halvmaran...bara en tanke....

Själv har jag inte skaffat mina än men det får nog bli en julklapp :)

Erik sa...

Det är garanterat MV2orna i kombo m hårdkörning i allmänhet. Imorrn blir det Bikram Yoga o sen viiilaaa!