22 september 2011

Mer kaffe och en lugn dag

Idag har jag min sista dag på jobbet innan vi åker till Berlin. Har nerverna i styr även om fjärilarna i magen började dansa redan strax efter fem i morse. Gick å andra sidan och lade mig tidigt så drygt sju timmars sömn blev det ändå. Igår eftermiddag blev det en härlig cykeltur efter jobbet eftersom jag hade ett antal ärenden att utföra. Det överlägset viktigaste var att inhandla några nya glas till espresso och cappuccino. Har försökt få tag på dessa bad boys ganska länge. Lyckades till slut på Monterivas butik på Alsnögatan.
Min (medvetet) lugna dag på jobbet ägnar jag åt att finslipa några grejer jag ska ta tag i när jag kommer tillbaka samt att bjuda in mina vänner till att bidra till Spotifylistan som jag ska lyssna på på söndag morgon.
Nu är det nära...
Espresso
Cappuccino

Inga kommentarer: