17 februari 2012

Konstruktiv konflikthantering

Ja, det är trist. Men jag har valt en mer konstruktiv approach. Jag tog ut min frustration över det misslyckade Londonäventyret på försäkringsbolag och låneinstitut. 25% sänkning av försäkringarna (med bätttre villkor) och 0,83% ner på bolånet. Ibland är det bra att sublimera sin ångest. Med facit i hand så är det klokt att varva ner lite nu och ladda om inför jubileumsmaran den 14 juli. Jag har för säkerhets skull beställt tid hos en annan löpardoktor. Mest för att få en second opinion på min rehab. Det är jag värd.

2 kommentarer:

Lennart sa...

F-n vad tråkigt med skadorna. Dety som gick så fruktansvärt bra för dig.

Var noga med att skadan läker ordentligt innan du börjar träna igen. Den största föran är nog att man tänker för positivt, dvs "jo, jag känner mig någ bra nu" och sen går du ut och kör ett hårt träningspass.

Ta det lugnt.

Erik sa...

Tack Lennart. Du är klok som en bok.