4 oktober 2011

Tröskelpass och tjuvar

Well, så var det då dags för Rundaypremiär i Lill-Jansskogen. Efter den sedvanliga intron som blev lite ovanlig (undertecknad fick en applåd och en påse godis) var det dags för passet. Det var fyra stycken tusingar och fyra stycken 500ingar. En minuts vila mellan repsen och tre minuter mellan seten. Tydlig förhållningsorder var att inte känna syra. Det gjorde jag inte heller även om det var lockande att ta rygg på han den snabba typen(vilket jag också gjorde på sista femhundringen). Som synes på diagrammet så var varannan femhundring uppför och varannan nerför. Efter passet upptäckte jag att mitt cykellås var uppklippt och cykellyktan borta. Dom jävlarna måste ha blivit avbrutna på nåt sätt för cykeln stod till all lycka kvar. Nöjd över detta faktum men ändå lite sur över tilltaget cyklade jag hem med min fina påse. 31 km cykling totalt. #kansketunnelbananästagång
Dagens pass. Hann med lite mer uppvärmning innan och nedvarvning efter också.

Inga kommentarer: